• Facebook
    • Twitter
    • YouTube
    • LinkedIn
    • Navigator

    Program

    Program:


    1. den

    • úvod do světa sociálních médií, jednotlivé služby, jejich specifika

    • sociální sítě - základní rozdělení (Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube)

    • proč jsou sociální sítě pro efektivní komunikaci důležité - zaměření na komunikaci vědy - kolik je na sociálních sítích uživatelů (ČR/zahraničí, příklady známých osobností)

    • jak sociální sítě fungují - na čem je efektivita postavena - obecné principy (co musíte dělat, abyste byli na sociálních sítích vidět)

    • sociální síť Twitter - tipy a triky, jak zde být úspěšný (technická specifikace sociální sítě, cílová skupina, postupy pro efektivní komunikaci, příklad úspěšně vedeného účtu na Twitteru)

    • jak tvořit zajímavý obsah, aby se líbil lidem i algoritmům sociálních sítí

    • text pro sociální sítě

    • obrázky a videa pro sociální sítě

    • případové studie a praktické cvičení


    2. den

    • algoritmy na Facebooku a Instagramu, jak s nimi spolupracovat pro co nejvyšší neplacený zásah

    • nástroje, tipy a triky, jak si správu sociálních sítí usnadnit

    • úvod do placených kampaní aneb i s malým rozpočtem se dá na Facebooku fungovat

    • jak si vytvořit jednoduchou obsahovou strategii pro sociální sítě

    • jak spravovat Facebook přes Business Manager (co je to a k čemu je to dobré…)

    • praktické cvičení




    Poslední změna: 19. duben 2018 11:39 
    Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
    Sdílet na: