Program:
1. den
• úvod do světa sociálních médií, jednotlivé služby, jejich specifika
• sociální sítě - základní rozdělení (Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube)
• proč jsou sociální sítě pro efektivní komunikaci důležité - zaměření na komunikaci vědy - kolik je na sociálních sítích uživatelů (ČR/zahraničí, příklady známých osobností)
• jak sociální sítě fungují - na čem je efektivita postavena - obecné principy (co musíte dělat, abyste byli na sociálních sítích vidět)
• sociální síť Twitter - tipy a triky, jak zde být úspěšný (technická specifikace sociální sítě, cílová skupina, postupy pro efektivní komunikaci, příklad úspěšně vedeného účtu na Twitteru)
• jak tvořit zajímavý obsah, aby se líbil lidem i algoritmům sociálních sítí
• text pro sociální sítě
• obrázky a videa pro sociální sítě
• případové studie a praktické cvičení
2. den
• algoritmy na Facebooku a Instagramu, jak s nimi spolupracovat pro co nejvyšší neplacený zásah
• nástroje, tipy a triky, jak si správu sociálních sítí usnadnit
• úvod do placených kampaní aneb i s malým rozpočtem se dá na Facebooku fungovat
• jak si vytvořit jednoduchou obsahovou strategii pro sociální sítě
• jak spravovat Facebook přes Business Manager (co je to a k čemu je to dobré…)
• praktické cvičení